väntar...

:-)) Nu är vi äntligen här i vimmerby... härligt. Resan hit gick bra, vi lämnade hundarna hos Malin som är underbar...bäst helt enkelt.... hundarna gillar att vara hos henne... och det är otorligt om man vet hur kocco är.

Anna körde till Tönnebro där Ulf tog över.... resan gick över kolmårdens safaripark.... ganska kul.... När det var ca 10 mil kvar tog anna över igen ohc det gick mkt mkt bra måste jag säga..

Väl här blev det husesyn då maria gjort om lite här ohc där och det var ett rejält lyft.... mkt mkt fint... hon har då känsla för inredning maria...
När vi tittat överallt och sagt ååå va fiiint....ååå titta va fiiiinnntt... ååå...så lät det nog den första halvtimman tror jag..... :-))  bjöd maria på jätte goda bagetter ohc te... Sedan satt vi vid köks bordet resten av kvällen och myste och pratade....det jag älskar att göra;-)

Igår var en lat dag mest surr vid köks bordet och förstås lite shopping...vi skulle BARA ner för å handla lite mat...fniss men så tänkte vi.... vi ska BARA ta en snabb titt i den affären.... men vi hinner nog en snabb titt även i den affären...fniss och tjoho så hade det gått närmare 1,5-2 timmar tror jag.... OJ!

Mkt mkt god mat som vanligt, Maria är KUNG i köket och har alltid varit... Man går alltid upp flera kilo här för man äter och äter man kan liksom aldrig sluta.

Kvällen slutade med rött vin och lite annat gott att dricka...

Nu sitter jag och väntar att maria och ulf ska komma hem från stan, de hämtar virke för ulf ska försöka hjälpa dom i gång med en altan.... Efter det ska vi på stan för å shoppa medans ulf sliter med altan... Det är rättvist va?! fniss fniss

NU kom dom...för h undarna skäller!!! bäst å sluta nu då så vi inte missar shopping tid fniss fniss

huj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback