div trams

jaha... nu var den här helgen slut... en egentligen otroligt skön helg...Jag skulle ha varit på militärövning på lördagen men tvungen att lämna återbud samma morgon då jag legat vaken halva natten på grund av magsmärtor...
jag var ju på ett underbart roligt 50 års kalas som jag gick hem ifrån redan kl 22 på grund av just övningen... men jag var lite väl optimist när jag åt av maten som bjöds.... potatis sallad och bröd.... och efterrätt.... jag tål ju inte det egentligen... men trodde det skulle gå...för ibland kan det gå.... himla himla trist... har varit dålig hela helgen.... men inte på värsta viset....
var hemma hos ulf och hjälpte honom med trädgården, sent på vkällen åkte vi till Flät... där fiskade vi lite, hundarna fick åka båt... inga problem med kocco... men första ggr med krutov.... ja ja prova ska man:-)
Han hade mkt svårt att vara still så länge och trots halsband och koppel (kocco sitter lös så duktig å still och njuter av turen) så i ett ögonblick när jag tappade koncentrationen på han... vad händer tror ni.... jo men visst.. han slänger sig i vattnet... han älskar ju att bada.... jag lyfter upp honom ohc blir ju förståss jätte blöt !!.. sedan stannade vi och fikade och njöt av lördag kvällen och fick uppleva den vackraste solnedgång och vy jag varit med om tror jag... tårarna trillade ner på kinden... Ulf blev nog brydd över min reaktion men så vackert.

På vägen hem mitt i natten sprang en björn över vägen... kul... det är några år sedan sist jag såg björn... spår efter dom ser man ju var och varannan dag...

I dag har jag promenerat, latat mig...jag börjar nog bli lite duktig på det;-) haft djurprat och nu jag kom precis in från att ha tränat krutov i lydnad... ååå vad det är kul.... skulle kunna hålla på hur länge som helst:-))

Här kommer lite bilder på kattungarna... som idag är 18 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback