fiske tävling

Ja happ då har man gjort debut i att tävla i FISKE...  och en hedrande 4 plats blev det.

När man inte fick tävla i DM för försvarsmakts hund så får man tröst tävla i fiske;-)) och det gick ju bra...men måste erkänna att jag varken satte på masken...stackare... eller tog bort fisken från kroken.... och inte bröt jag nacken av dom heller... det tar mig emot....   Så stackars Ulf som också tävlade (fick däng av mig...:-)) placering minns jag inte..... i allafall så fick han springa till mig och hjälpa mig när jag drog upp en fisk.... .. konstigt att reglerna tillät det egentligen:-) Tur för mig!
Trevlig tillställning i allafall... en över 25 årig tradition... i FLÄTTJÄRN.

Jag har tränat hund både lördag förmiddag och i dag på förmiddagen och jag är så förvånad vilka stora framsteg krutov visar på lydnaden... inte visste jag att ha n var så duktig....
Blev kommenderad igenom appell lydnaden och det gick bra... jag är chockad än.... nu kanske det var en engång grej...vågar inte tro att det var sant...fortsätter han så här så kanske jag kan tävla i höst eller sensommarn....

Frampå eftermiddagen skulle jag ha haft djurprat med jag började må så dåligt så jag fick lämna återbud.... Jag tippade på influensa men det försvann fram på kvällen....  Men jag tog det lugnt och satt ute och njöt av min fina altan med de fina blommor jag har skaffat... Känner mig så stolt att JAG har lyckats fixa lite fint... det är liksom inte likt mig...

Sonen kom på besök och det var underbart att ha honom här en stund.... det är ju pappa vecka så nu måste man ha mkt att göra så man inte funderar så mkt..

Fick träffa anna en snabbis också så vi hann kramas lite...härligt

nu ska jag lägga mig.... kattungarna sover, hundarna sover... det är LUGNT i huset...

go natt:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback