OJJJ vilken dag...

Upp med tuppen kl 06,00 efter att ha sovit skrutt... kl 01,30 i natt hade jag inte somnat än.. tänkte ringa vännen för han jobbar ju natt... Men då skulle jag bara ha blivit ännu piggare... jag tvingade mig att ligga kvar....
Sedan har det varit full fart både på jobbet ohc privat.

Mötte anna på byn kl 14,30, vi hann med optikern, bank, guldsmen... sedan fick jag gå med raska kliv hem... ca 2,5 km..... när jag väl var hemma kl 15,30... hade jag exakt 30 minuter på mig att motionera hundar, duscha, byta till fin kläder och  packa med mig grejer för att möta Ellinor kl 16,00 hemma hos henne....

Jag slängde mig i bilen med hundarna och for till stranna stugan...där fick de springa och bada samtidigt som jag plockade världens största ;-) liljekonvalj bukett till vår fest som vi jäktade så till...

Jag var hemma 15,47.... syrran hjälpte mig att göra buketten lite vackarare för jag kan inte ens plocka en bukett så den blir fin...hmm... jag slängde mig i duschen, sminkade mig och svirade om...
Jag var hos Ellinor 16,07....och då hade jag även hunnit med att lämna annas bikini hemma hos sin pappa...puh....

Ner på ÖN för att duka och ställa i ordning... Lena kom också...Kl 18,00 var alla där.

Vår fest ala USA blev väldigt lyckat... Jag hade fått äran att hålla tal inför 80 personer och tror ni inte att jag tappade masken lite och tårarna kom.... rösten darrade.... jag förmedlade vår känsla från usa resan... pinsamt... men så blev det... jag fick erkänna ohc be om ursäkt sedan gick det bra... jag höll...fniss fniss....

Väl hemma kl 21,00 stod ett par hemma på gården som ville titta på kattungarna för de ville ha en av mig... men de är ju tingade hela högen...mkt ledsna blev de... de har en kattunge från mig en gång in tiden från samma mamma och de var så nöjda så de ville ha en till.... Det känns ju jätte bra.....Men de får vänta tills nästa kull...om det blir någon nästa....:-))

Ulf kom och jag fick krama och pussa han lite innan han börjar jobba kl 21,30.... så det blev väl 10 minuter tillsammans idag.... jobbigt....

Väl inne slängde jag av mig finkläderna och hoppade glatt i hundkläderna...tog bilen och for till stranna stugan igen.... Härlig härlig kväll....så himla skönt att få varva ner lite där borta med hundarna... NU är dagen fullbordad...

här kommer lite bilder från i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback