div jammel

ja.. jag har väl inget vettigt att säga som vanligt... tungan bara går av sig själv... ;-) men träningen i går gick bra.. han imponerar lite på mig den lille bråkstaken... Kocco träningstävlade jag och det gick inte så bra... hon blev låg för jag gick för fort de 2 första varven i gå rutan... det slog mig när det strulade lite i sitt under gång... så då slog jag av på tempot och hon blev ännu mera konfundersam..(stavas det så?) ja ja hur som helst så blev det lite fel där för henne... jag vet inte vad jag tänkte på...var väl uppjagad för att hinna med allt ...  ja i alla fall blev hon låg så inkallningen strulade igen... tänk vad känslig hon är... resten gick väl hyfsat och jag måste ändå vara nöjd... det börjar bli lite stadga i momenten ... men som sagt... hon ÄR känslig.

Idag har jag gått en lång jobbig promenad... jag var genomsvettig... hundarna sover gott... det var plums i djupsnö ... puh... nyttigt för fläsket;-)

ja snart är det bandy och jag sitter här!! .. syrran ringde precis ohc ville ha sällskap där nere... det är så bra å stå vid dig för du vågar klappa händer och härja ... ??!! mä... vadå... brukar folk inte klappa händerna?..herregud vilket fölk... varför går man på bandy då om det är sååå kul... om ni fattar...
Men jag fick ont i magen nu efter maten så jag vet inte om jag vågar mig ner OM magen blir värre... inte kul å stå och trängas med 2500 personer ohc magen börjar krampa... jag avaktar faktiskt.. trist ...

 I morgon har jag djurprat och blanda droppar..  på onsdag är det sista borta matchen med sonen... efter det blir det väl lite lugnare för mig och jag kan koncentrera mig på hundarna mera hoppas jag.

God natt;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback