fest och militär övning

jäkt jäkt... fick skynda mig hem från jobbet som jag fick sluta tidigare ifrån för att hinna med .... hann med en 40 minuters promenad och sedan var det bara duschen som gällde... sedan garderoben... jag slet mitt hår... har inga kläder att ta på mig!!! 
vi var bjudan ner till arenan för Svenska Fönster hade fest där... ohc jag hade ingen aning om vad för typ av kläder ohc vad för typ av människor som var där... visste ingenting vad som förväntades av en och sånt gillar jag INTE. Redan kl 15 skulle vi vara där... fy fan... å så skulle jag sminka mig också... jag är inte van sånt så det tar tid... men vi hann... och det var en jätte häftigt tillställning men mkt tråkig så vi åkte hem efter ngr timmar. Jag och ulf hann med lite skridsko åkning runt isbaren i alla fall.kul.

Vi delade på pizza här hemma... och nu sitter jag här.... Jag ska strax ta fram alla militär grejer för i morgon är det MILITÄRÖVNING... kul kul... uppställning 06,45 här utanför  ... vi är ngr tjejer som ska samåka... vi hundförare håller ihop fniss fniss...

Ulf här hemma hos honom för å packa sina fiske grejer... han ska angla i mrogon för 4 dagen i följd tror jag...  Vi är nog härligt möra i morgon antar jag.... somnar väl båda gott....fniss fniss

 höres:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback