igår, idag och i morgon

man kan ju undra om jag har läs och skriv svårigheter... jag SER att jag vänder på bokstäverna emellanåt men jag orkar ! inte ändra... så ligger det till...

gårdagen slutade jag tidigare från jobbet så jag skulle hinna utfodra sonen innan hans bandyträning, egentligen inte hela sanningen för det var så fint väder så jag kände att jag måste UT. Jag blir så där ibland.... kan inte vara kvar utan måste UT.
Han tränade och jag gick en timmes promenad med hundarna... underbart.... så sköööönt... solen var framme och det var bara några minus... vinterna kan vara härlig... :-))
Sedan blev det middag hemma hos ulf och pontus .. bara att sätta sig och äta. Ulf var kock. En hel del tv tittning ohc mys resten av kvällen.

Idag ... snart  har sonen match... ska snart åka ner och hjälpa till... matchen börjar kl 11,00..
Efter det tänkte jag försöka samla mod ev ska grannen följa men om hon inte ska...får jag försöka samla mod för jag vill så gärna gå den lååånga turen... den som är runt 1,2 mil... den är så underbar... inte en gång har jag gått den i vinter, jag som gick den nästan varje dag förra vinter och vintern före det....men å andra sidan har jag ju haft krutte och han har varit för liten för den.
Turen går rakt in i vargreviret... mkt varg där... spelar ju nästan ingen roll vart man går nu för vargen är ju ända överallt och även in på gårdarna... me nlite kusligt att gå ensam å så långt bort hemmifrån och mobilerna funkar inte så bra där....

I morgon blir det först lydnads tränig med kocco, sedan bevakningsträning med krutov. Sedan får jag  skynda mig och hoppar över att äta för sonens buss  går till Söderhamn för han har match kl 16 och bussen går 14,00... och egentligen har jag djurprat på kvällen men måste kanske ställa in det .. vet inte om jag hinner hem... och då har hundarna även varit ensamma en stund så det är jobbigt att lämna dom igen för... så jag får nog boka om djurpratet.... de är förvarnad för jag kände på mig att det ev skulle bli en match så jag berättade det ....Matchen är nämligen en ombokning ... så det fick vi reda på för 2 dagar sedan.... .
Idag är idag och i morgon i morgon... vi får se hur morgon dagen blir.... kanske inte blir ngnting när allt kommer omkring;-) man vet aldrig...

nu måste jag rusa....hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback