promenad

Igår när jag kom hem från jobbet kände jag... JAG MÅSTE GÅ! egentligen får jga inte ännu...MEN jag var tvungen... kroppen SKREK efter en skogs promenad med hundarna. J
ag tog bara en liten promenad ca 40 minuter... Det var såååå härligt och hundarna njöt av att vara  ute i skogen med matte igen...

Jag gör nog en repris idag... jag måste bara få gå. :-))

Gårdagen flöt väl på som vanligt och det är skönt att man mer och mer får röra sig även om jag har lätt att forcera..fniss
Hade djurprat,... tränade lite hund,... och umgicks sedan med sonen. Ulf kom lite senare så vi fika tillsammans.

Mor verkar må lite bättre, svarar på medicinen,  så förhoppningsvis så försvinner väl lungiflamationen snart.

Hade även ett proppaganda samtal med en kompis som röker.... Hur farligt det är.... så nu hoppas jag att jag skrämde henne jäkligt rejält!

i eftermiddag och kväll blir det ... skogs promenad ohc förhoppningsvis lite hundträning. Sedan blir det bio med sonen, Ulf och Pontus. Kankse anna vill följa,.. det har jag glömt kolla...men hur jag är...

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback