vår väder och blivande kattungar

nu är det kanon härligt ute... 10 grader varmt,.. solen skiner,... fåglarna kvittrar... det är super lerigt på min gård, det är super lerigt på mitt köks golv... olga är i brunst .... hankatter springer omkring...  och pinkar överallt... jätte kul!

i kväll är det kväll med stort K..  sista avgörande match.... vinner de i kväll.... till SM final...  en viktig match alltså...
Jag vet inte om jag hinner gå, måste motionera hundar, träna lydnad med kocco... och städa ur plantskolan.... 
 Vi tävlar igen på lördag om jag inte är allt för dålig efter operation.

Jag är inte orolig över operation, det är jag inte... men i natt drömde jag så konstigt och ma nkan undra varför 
- jag skulle inte få bli sövd utan på sin höjd skulle jag få lite lokalbedövning om jag hade tur... på grund av att jag hade så sky högt blodtryck.. sa dom....  jag blev ganska så ledsen i drömmen för jag ville inte bli opererad vaken och utan bedövning... Men de tyckte att det bara var att bita ihop.... vilken dröm.

Mitt blodtryck är lågt... har jag alltid haft, och det skapar lite problem emellanåt för man blir lätt snurrig i skallen... ja jag vet..fniss...jag är snurrig ja...fniss.. men itne på det sättet ...:-))
Tänk hur man kan drömma...... vi får väl se om jag är vaken eller ej;-)


härliga värme och sol.... välkommen välkommen

Kommentarer
Postat av: Sara, Vimmerby

Är det inte en liten Lillan jag ser på kortet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback