vårslask och fönster tittande

det har varit 2 härliga dagar... jag har suttit inne och tittat ut! njutit av det underbart fina väder som bjudits på när/om man varit ute... .. jätte fint... men jag måste ta det lugnt. Men faktiskt så var jag ute i 1 timma i torsdags... 

Jag tog hundarna och gick ner på åkern ohc satte mig på en stubbe... jag satt still i 1 timme, krutov sprang och lekte med sig själv, försökte få igång kocco, letade pinnar, rullande sig i snön .. ja som sagt han höll igång hela tiden medans kocco gjorde ngt ryck med honom ibland men för det mesta satt med mig och njöt av solen ohc värmen.... vad olika de är...

I går kom grannen med leya så krutov och hon fick springa av sig på åkern... lite senare kom ulf ohc gick en promenad med hundarna idag igen....  tur jag har han:-)) han är otroligt snäll som så gärna tar mina djur och går en tur i skogen...
Hopplöst depprimerande att man inte får göra ngt själv... sånt tar på mitt humör.... att vara beronde av ngn annan är inte min grej... jag fixar inte det.

I går kväll var vi på kalas hos ulfs syster som fyllde 38... så ung så ung... men snart är hon i kapp... fniss.. som alltid mkt god mat och efterrätt och trevligt sällskap ! ... Men jag var otroligt trött och orkade inte vara så social... väl hemma så stöp jag i säng....
Efter ett samtal med sonen så beslutade jag mig för att INTE tävla idag.... egentligen får jag ju inte det .... för tidigt efter operation men hade tänkt blunda för det, men sonen var mkt orolig ohc jag fick så dåligt samvete för att jag gjorde honom så orolig så det blev ingen tävling idag... och det känns bra... varför utsätta sig för det när man inte får egentligen....  det kommer flera tävlingar....

nu ska jag dricka kaffe och titta ut.....i vår slask vädret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback