dagen över....gick åt skogen



Ja happ...då är denna dag avklarad... för att göra en lång historia kort och ni inte ska tro att jag kommer med bortförklaringar för det gör jag inte.... så utelämnar jag en hel del information om dagen...jag säger bara:
- det gick åt helvete!
Blir inget DM och då förståss inget SM.... Men jag har varit med varje år sedan 2000 med 3 olika hundar, placerad från en 2:, 4; 11; 12 och sist 22... ngr av dessa har jag placerat mig på fler ggr..så jag är jättenöjd... och jag hoppas på fler SM i framtiden:-)

Tyvärr är kocco påverkad av pollen... hon blev rejält sjuk i fjol men trots det kunde vi genomföra Dm och vann då...men i år fungerade hon inte som hon brukar...

Detta är jätte trist MEN nu kan jag änga mera tid åt Krutov i hans träning och det behöver han verkligen.

Kocco är ju ingen arbetshund egentligen... toppen av hennes kapacitet kanske är nådd nu....
Jag ska väl inte kasta in handduken än... men nästan...
Nu är jag mest trött efter en natt med 3 timmars sömn... upp 05,30 och ut i skogen hela dagen... det tar på en gammal tant som jag ;-))

kram

kats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback