Härlig dag

I går var den 17 maj och inte bara Norges national dag utan även min pappas födelsedag. Den "firades" med en ute dag i strannen...
Vi packade korv, annan mat, fika mm och alla hoppade in i bilarna och for dit utom jag. Jag och hundarna tog en härlig promenad dit..  tog bara 30 minuter att gå dit...


Väl där så blev det korv grillning, fiske, ved huggning mm mm Vi var väl där i 4 timmar och hundarna sprang mest hela tiden... varvat med badning... i allafall krutov... tokig i vattnet...

Jätte maskros hittade vi också


En mkt härlig dag där ALLA var med och hade det trevligt.
Kvällen blev inte sämre... när vi väl kom hem, så somnade hundarna... Ja till och med Krutov !
Han var nöjd hela eftermiddagen och kvällen..härligt....:-))
Sedan knackade moster på...- ska ni komma ut och spela Munken.... det tog inte många sekunder förrän vi bestämde oss för att ...SÅ gör vi. Ungarna storm förtjust... Vi var allt från 5 år upp till .... Hur gammal är du moster..fniss fniss ... ja ja ok, jag säger inte din åldern...fniss fniss... kl hann bli 21,00 innan vi gav upp... Alla nöjda och belåtna.... en dag som vi varit tillsammans hela dagen UTE.... härligt...

Jag tror också att alla somnade ovaggad:-))

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback