huvudvärk...

Usch... idag skulle jag helst vilja vara hemma, sovit dåligt, huvudet spränger och jag är låg som fan....
Har tappat lust för det mesta idag... livet är inte lätt. Men varför ska det vara det?
jag vill till skogen !!!

I går tränade jag spår med krutov... Det blir handskar nästa gång... jag brukar spåra i lång koppel men igår tog jag spårlinan... ingen hit... höll på att bränna sönder mina händer...
Han markerar föremål bra så länge det inte är träapporter... i går markerade han 1 st träapport,  resten  klev han över... spåret är så självbelönande....
Sedan gick jag en tur i skogen för att avsluta kvällen med att åka till "strannen" .. hundarna var tokiga, de hade så kul... man blir så glad av att se dom... Det var väl det enda roliga som hände igår...

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback