ledig dag


Jahapp.. då sitter man här på sin lediga dag... :-) snart ska vi till Bollnäs för krutov ska ha sin spruta... efter det så bär det i väg till en healer och "spågubbe".. det blir bra hoppas jag.

I går tränade jag lydnad med hundarna, kalle kom och hjälpte mig när jag höll på med krutov.. det är bra med störning. Det gick bra igår, körde fritt följ, hopp/sitt, ställande och kryp... och jag är nöjd med honom... det är så kul å träna när man har en hund som vill och som bjuder till. Vilken skillnad.

Bilderna är tagna när krutov fick tag i en sko ur uppletande väskan.... den hade han i mun, sprang omkring med den i 30 minuter ungefär... kocco bara stod och glodde... jätte kul hade han... och jag insåg än en gång hur otroligt självständig han är.... men vi jobbar på det hela tiden...ja.. inte just då då....fniss.... men man kan inte alltid vara så pedagogisk...inte jag i allafall....
Men herre gud....HAN fyller 1 år idag!!! Hurra hurra hurra!! krutov 1 år idag!!!

Min älskade lilla buse.... har blivit så stor...ska knäppa ngt 1 års kort...:-))

puss på båda hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback