tankarna snurrar..inget ovanligt

som vanligt far mina tankar i 110 knyck... de hoppar hit och de hoppar dit... kan inte vara lätt att prata med mig när det skiftar så fort både i samtalsämne och itensitet:-))

Har tränat lydnad med hundarna det gått bra. Jag borde träna i skogen nu när KM närmar sig men jag tar mig inte för ...

I går hade jag, Anna, Robin och syrran en trevlig dag i storstaden Bollnäs;-). Ett besök hos optikern... endast titta på bågar för jag går hos byns optiker men kul å kolla bågar för å få tips...
Är nu så "gammal" att jag måste ha progressiva....hm
Avslutade dagen med kvällmaten på MAX.... blä... har fortfarande sviter efter USA maten...

Senare på kvällen satt jag vid datorn och jobbade på lite tävlingspykologi.... till ett föredrag jag ev ska hålla.
Sånt är jätte kul....

nä .. nu måste jag göra ngt nyttigt tror jag... gå och dricka kaffe till ex.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback