feber...tråkigt för alla

Usch...vilken natt.... tur kärleken kom efter sitt kväll/natt skift så han kunde stoppa i mig 2 alvedon.... jag hade feber ohc låg och frös, mådde så där som man kan må när man har feber... ni vet
Idag har jag varit hemma... missade tjänstehunds träningen fan...
Hundarna tycker det är kass...ingen som kan gå ut med dom... :-((((

Åååå inget gott i kylskåpet heller tycker barnen, stackars dom;-)...

Har suttit här vid datorn för att få någon ordning på min hemsida...Men jag fixar det inte... Jag kan inte uppdatera den och det är så TRIST.. jag blir saligt FÖRBANNAD... :-((
Med feber i kroppen och allmänt hängig så har man ingen som helst tålamod.... när det gäller datorer...

Ringde till en hundkompis som jag hoppas ska kunna hjälpa mig men hon har inte tid än på ett tag...Men har den varit dåligt uppdaterat så här länge så kan jag vänta ett tag till.

Har pluggat lite KK igen... och blir bara mer och mer bekräftad att min hjärna inte är som det ska fniss fniss... jag får nöta nöta nöta och ändå fastnar det inte....fniss fniss...klarar jag det här så då kommer jag att bli stolt...
åå hur klarade jag det en gång i tiden...men  som vanligt på den tiden pluggade jag aldrig och levde på hoppet ohc turen och det gick jäkligt bra då ...MEN det var på den gamla goda tiden ni vet;-))

Fick akut skjutsa sonen till ÖN... han ska spela en match med P15...nu kl 18...  jätte kul för honom at t få spela med de äldre ...
Jag tror jag ska klä på mig mkt kläder ohc åka ner och titta...FÅR man det fast man är sjuk?!...ÄH jag är 44 år...gör jag inte som jag vill ! eller hur!?

vi hörs kanske mer idag:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback