godmorgon:-)

Första snön är här:-)) jag gillar verkligen INTE vintern men alltid lite kul med snön tycker jag för det lyser upp lite.

Upp kl 05,50... för jag ska hjälpa till nere på ÖN... mellan 7-10... åt daniels lag... Igår satt jag 2 matcher som matchsekreterare... det är ju så kul...Men det blir inga mer i vinter...förutom åt Daniels lag då förstås. När jag kom ut hemma hos vännen så hade det som sagts tidigare... snöat... oj vad jag blev förvånad.... Jag var ändå upp till 01,00 i natt... men jag såg aldrig att det hade snöat.... Hundarna gillade det verkligen.

Denna morgon faktiskt (innan vi kom ut)... så såg krutov lite trött ut... han hade nog gärna sovit lite längre.... kul å få väcka han för en gångs skull... ha ha :-)

Har väl inte så mkt att förtälla... ska väl dra till Ön  nu ser jag...

Än en gång....God Morgon:-)) tjolahopp:-)).... pigg som en mört...morgonstund har guld i mun.... eller vad säger man fniss fniss.....nä nu måste jag dra

Kommentarer
Postat av: maria

SNÖ!? Här var det 8 grader varmt i morse, o inte blåser det heller! Skönt.

2007-11-03 @ 09:14:39
Postat av: Kajsa

Nej, jag är så avundsjuk. jag vill också ha snö! jag tror jag ska flytta norrut.

2007-11-03 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback