hejja BYN :-))

Helgen bjöd på mycket mycket härlig hundträning och promenad på lördagen.... hundarna var mycket nöjda den dagen.

Under tiden jag var i skogen och njöt spelade byn bandy borta i Ryssland.... och Killarna VANN... helt sjukt !!!  mkt häftigt.... hejja byn hejja byn...
image165

Eftermiddagen firades segern hos "sväres" med smörgåstårta, bullar och glass i stora lass... gott...


Söndagen hade sonens P14 lag serie premiär hemma mot sandviken... tyvärr en förlust 2-4. Men Daniel var mycket duktig ! Fick mycket fin kritik!! och som prik över I et så gjorde han ett mål... mkt snyggt spelmål...
Jag satt som matchspeaker och sekreterare och   det var mkt svårt att hålla sig i skinnet kan jag säga... mkt stolt mor höll på att spricka och var milimeter från att jubla och hoppa och studsa... fick lite arga blickor i från domaren... ni vet... när man sitter där så måste man vara opartisk.... Ja i allafall utåt. :-))

Härlig hundpromenad igen... skööönt... å sedan hade jag djurprat på eftermiddagen....
Hem å renskrev djurpratet och pluggade lite KK teori... gick väl så där... kvällen avslutades i ovanåker... kom i säng närmare 24,00 ...
Upp kl 05,00 för att få skjuts in till byn...skötte om djuren och tog en dusch, intog frukost och sedan slängde jag mig på cykeln för at vara här 06,50.... duktig så fniss fniss

kanske ska göra lite rätt för mig också... :-( trist va..
hej så länge

Kommentarer
Postat av: Carina

KK-teori BB-körkort?
Vad är det?
Eller håller du på att ta bilkörkort?

Postat av: kats

på jobbet säger vi kk=körkort teori...för BE... vi är tolv st på jobbet som ska försöka oss på ett BE körkort...

2007-11-19 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback