helg slut

jahapp i morse fíck jag igen minsann... krutov väckte mig 06,00...  fick honom att stå ut till kl 08,00... då hade jag hört hans små protester i 2 timmar.... trött som fasiken var jag... kom i säng runt 1-2 tiden.. jag minns inte riktigt... lite trist att inte få sova... tills man vaknar själv... härligt med djur:-))

Nu skiner solen och jag ska snart packa ihop mina träningsgrejer så ska hundarna och jag ut i skogen och träna bevakning... längtar...

Måste rusa ser jag... jo...det blir nog hockey i kväll.... robin har hemma match och jag vill så gärna åka å titta...så det är ett mål i allafall....

huj

Kommentarer
Postat av: Carina

Krutov och jag skulle nog får det svårt att få det att stämma vi :/
Jäklars tur han har sådan matte han har nu, tala om det för honom du ;)
Jo, Goldie har en utmaning till honom på min sida.

ps, tittar förbrilt o jag ska få se den där hemlisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback