inget nytt under himlen antar jag

Förhoppningsvis blir det så att hemlisen kommer i tidningen i morgon... jag har fått frågan om ... om jag är med barn?! hemska tanke fniss.. eller om jag har förlovat mig?! eller gifta mig osv... herre gud vad folk funderar fniss fniss... tok heller... så här är det...
Jag är en gammal kärring som inte vill ha mera barn fniss... alltså... jag är inte med barn
jag har varit gift i  17 år... ( skild sedan 3 år) tänker aldig gifta mig igen... alltså.. jag är inte förlovad eller har gift mig i smyg... så nu vet ni det... fniss fniss ha ha..
Sånt där får ungdomarna hålla på med... förlova, gifta sig och skaffa barn menar jag... fniss... jag är alldeles för gammal för sånt:-))

Nej då... i morgon får ni titta ... hoppas det kommer ut i morgon nu då... Men jag vet... att några vet om vad det är... ryktet går... fniss...  men vi fick inte säga något innan det kom i tidningen.... så nu hoppas jag att det visar sig i morgon...fniss...

Ja happ v ad har jag gjort i ngr dagar nu då... Jo jag har tagit lite promenader, haft djurprat, varit hemma och matat kattungar... Olga kom in i ngn tråkig period för snart 2 veckor sedan då hon inte ville ge sina ungar mat... så jag har fått tvångshålla henne och prata lite vett med henne och det visade sig att hon har varit lite förkyld och inte mått så bra... Så hon har nästan sinat.... så nu har jag ngr ungar att mata flera !!! ggr varje dag... 
Olga  börjar hämta sig och låter dom dia lite grann i allafall.... De är ju 4,5 vecka nu och är intresserad av vanlig mat också men det har varit lite sjåigt....

Jag förstår inte... hur det kan bli så himla fullt upp ändå... trots att jag har sagt i från mig mer och mer så trillar det bara över mig... Man jag tror att har man djur så har man att göra hela tiden ändå...
Har lovat kärleken att försöka att inte ta mig så mkt å det tycker jag att jag inte gör... men likförbannat så är almanackan full... å jag begriper inte hur? fniss fniss fniss

I går hade jag en skön hemma kväll...trots att det var bandy... var tvungen att vara hemma...av flera skäl... :-(
Men efter jag motionerat hundarna, tränat lite, matat kattungar .. hela tiden känns det som, renskrivit djurprat mm mm  så kl 20,00 infaller en helig tid för mig...Då börjar Akademn för det okända...
Jag hade till och med köpt små godis.... de ni... Fixa lite rött te oc h bänkade mig.... och vräkte i mig allt godis... å vad himla skönt det var att få sätta sig i soffan... det händer int e så ofta att jag bänkar mig vid tv...men onsdagar kl 20,00 det är MIN tid ...:-))

Jag hade ju sökt dit och tänkte åka till uttagningen... men de datum de hade för utbildning stämde inte för mig... jag var ju i Eugypten med ulf, i USA med sonen mm så  om jag hade gått vidare hade jag inte kunnat deltaga... nu är det ju så himla kul å se vad de gör å man funderar ju hela tiden på om man själv skulle klara av det...
De är ju fantastiskt duktiga tycker jag. 

Ja ha.. som vanligt... rappakalja och samma vanliga tugg :-)) fniss... men det är min vardag och mina funderingar det handlar om här...:-))

tjoho 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men Kats, det är ju rappakalja och vanliga tugg, vad det nu betyder, som är roligt att läsa :)

2007-11-08 @ 16:56:23
Postat av: Sara

Jag är väldigt nyfiken av vad det ska stå i tidningen imorgon.. :(

Postat av: Mimmi

Jag skulle också vilja prata med hundar i alla fall min vovve...idag så t ex hoppade hon upp helt plötsligt utan anledning några sekunder senare föll ett galler.....vad såg hon kände hon.....o vem var där som jag inte såg

2007-11-08 @ 18:45:16
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Carina

Här har vi spekulerat i ett brudkort...men nähh :/

2007-11-08 @ 19:27:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Kelly, Kobra, Kali

Kocco är utmanad..

2007-11-11 @ 12:16:26
URL: http://www.canovills.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback