kocco utmanad från flera håll:-)

Gör en sammanställning här ... å jag väljer att inte utmana vidare då jag har gjort det genom krutov... det går bara runt runt... men kul är det...

Jag ska försöka hitta på nya saker och inte ta det jag hade tidigare om henne....

1. Kocco är en fika hund... bara man tänker fika så sitter hon bänkad.
2. Älskar meloner , fast ... hon älskar nog allt som går att äta förståss
3. Är en riktig matte gris
4. På vår sista tävling fick hon en 10 på uppletande som är hennes absolut svagaste gren och som vi för det mesta nollar..? eller med nöd och näppe får godkänt...märkligt
5. Hon äter så häftigt att hon slagit ut en tand
6. Gillar får flocken och springer väldigt gärna in till dom.

kanske inte så konstiga grejer... men normala för henne och jag är nog lite konstig själv så jag kanske int et änker på allt konstigt hon gör...fniss fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback