mer än en vän

Oj vilken härlig lördag... bandy med sonen i Bollnäs. De spelade 2 matcher och sonen var så jäkla duktig i båda matcherna. Riktigt jäkla duktig. Fick mycket beröm.
Första matchen vann de med 4-2 och Daniel gjorde 1 mål. Kul för honom. Hade flera chanser...
I den andra matchen var han så jätte bra och hade sådana härliga genomåkningar men tyvärr satte han inte chanserna... det blev en förlust med 0-2... inte kul och absolut inte rättvist..men så är det....
Det kändes så himla kul att få vara med å se 2 sådana härliga matcher där killarna i laget ger allt de har... och att sin egen son gör 2 kanon matcher....

Kvällen tillbringades en stor del hos syrran och hennes familj... kusin Peter coh kusin barnet Hanna var och hälsade på... mkt trevligt och tyvärr så hann ju jag inte träffa Peter så mkt men kul det lilla som var...
Hanna stannar till idag så det blir mer av henne... Hon vill gärna få lite healing så vi ska nu på förmiddagen tillbringa en stund på mitt rum på norra skolan ... det blir bra.

Ett förtydligande... jag skriver ofta vännen...om Ulf... ngn hade en kommentar om det... Jag tilltalar ofta ulf med vännen... för mig är det ett litet kärleks ord... (du VÄNNEN).. så ni som tror att han bara är en vän... det är fel:-)

kvällen slutade inte allt för kul...men det är en annan histora...


morgonen bjuder på ett mkt härligt väder... solen skiner och det är ngr minus grader... men det blir ingen promenad nu tror jag... jag väntar nog efter healingen ohc lunchen.... så skönt å ta det lugnt på morgonen,,, det händer ju inte så ofta att man bara får sitta så här...


ha en mkt bra dag:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback