solen skiner.. härlig morgon

Man blir glad när ma n tittar ut...solen skiner och man önskar inget heller på en skogspromenad med hundarna...härligt...

Jobbig natt igen... huvudet dunkar...
Eftermiddagarna och kvällarna  rullar på med kattmatning och kattlåde tömning...vet inte vad som är värst... att ständigt tömma kattlådan eller springa ut med en valp och torka kiss på golvet... jag tror ändå att jag föredrar valpar fniss fniss

Ja happ nu är min lille son verkligen en tonåring.... idag fick jag vänta på honom i badrummet... han fixade håret!!!
Han som knappt vet hur en borste ser ut...  Han höll nog på i 15 minuter ...oj rekord... Ni som har flickor vet att 15 minuter int e är ngt för en tjej... Men min son har bara varit in och vänt ungefär.... 15 minuter...  jag tycker det är lite små kul... :-))

Gårdagen bjöd på en mörk pannlampe promenad i skogen, lite lätt plumsande i snö...riktigt skönt. Efter det skjutsade jag sonen på träning och jag själv blev så otroligt sugen på godis... så jag åkte till Preem för att handla.. det blev en plopp och en gottoch blandat... ploppen käkade jag upp i ett nafs men små godiset räckte nog i 1 timme i allafall... det är ngt som är fel med mig helt klart.... ni som känner mig vet att jag normalt inte !!! vräker i mig godis...
När jag hade stillat mitt choklad behov åkte jag till stallet för att miljö träna krutov lite... oj vad upphetsad han blev när han kom in i stallet... tog väl 5 min innan han lugnade ner sig.... innan han kunde sitta lugnt och stilla, titta och vara tyst... Innan var det antingen eller.... hoppande, eller skällde mm mm om vart annat...fniss...
Så kul att känna häst doften igen och träffa lite gamla kompisar... jättekul å stöta ihop där... precis som förr:-))

Gick ut i ridhuset där Kent var... små pratade lite först och sedan bänkade vi oss på läktarn för å titta på en lektion lite ... det var ett tag sedan man både red och jobbade där.... oj vad nostalgisk man blir... fniss fniss...

ha det så bra mina vänner..

kram

Kommentarer
Postat av: Annette

Har du en ny valp? Har jag missat nåt?
Vi ses väl snart,,
Ha det bra // Kram Annette

2007-11-15 @ 11:45:42
Postat av: kats

nej tok... jag bara jämförde hur det är att ha kattungar och allt arbete med de mot för att ha valp eller valpar....

2007-11-15 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback