8 månader till midsommar;-))

 kusin kalle plockade blommor till midsommarstången
 vår fäbovall, Andtjärabo där vi tillbringade midsommarafton med gårdens folk
 "gamlingarna" kommer efter på... när det var dags att resa stången..fast det kanske var fikat som drog;-)
 här ska resas, vår stora ståtliga midsommarstång;-))
 puh, lite vila ... jag, Kalle, Daniel, Erik och Ulf i bakrunden och pratar i telefon


som sagt... 8 månader kvar till härliga midsommar.... inte sååå långt med andra ord fniss

Min pappa skickade dessa bilder, jag tyckte de värmde gött i höst rusket och ville dela med mig till er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

Postat av: Carina

8 månader.....det låter inte så långt faktiskt ;)
Härliga bilder

2007-10-18 @ 20:38:51
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback