annapanna sjuk

Anna ringde mig i morse då jag hunnit till jobbet.....
Anna- Mamma var är du ! med en hysterisk röst..
Jag- är på jobbet... hur så?
Anna - mamma,... jag mår så dåligt... rassel rassel så blev det tyst i luren...
Jag- Hallo? anna?

Jahapp.. ska jag slänga mig på cykeln å dra hem... men jag kom på att jag kunde ringa min syrra som bor på samma gård...
Syrran gick å kollade och då hade anna tagit sig till sin säng.... luren låg av och hon hade en bula i pannan..

Anna hade svimmat... pang tjong...
Jag fick låna en bil här på jobbet och drog hem och kollade henne.... Hon mår jätte illa ohc har feber  med en stor bula i pannan .... så det är väl influensan som slog till på 5 röda sekunder ungefär... Hon hade inte  känt något när hon klev upp, duschade och började känna lite oro i magen som hon tolkade som att hon var hungrig sedan sa det pang och hon blev jätte kräksjuk....

Otäckt var det i allafall....

Jag har nytt tangentbord med en ny mus... lite ovant men känns bra...tack maria för tipset:-)

Har hittat en ny blogg... Magnus Ugglas... den är bra :-) men nu har jag inte adressen i huvudet... det kan jag ge er sen.... eller leta själv:-) kul är den i allafall....

Mkt trist att behöva jobba i allafall... måste göra nytta nu... ska nog sluta tidigare så jag får kolla till anna och hjälpa henne..
kram

Kommentarer
Postat av: grannen janne

Hej
www.magnusuggla.nu

2007-10-01 @ 18:00:07
Postat av: kats

Hej Janne... kul. tack för adressen.. visst är det kul att läsa hans blogg:-) ha det bra...

2007-10-01 @ 21:24:45
Postat av: Maria

Stackars Anna! Hälsa från oss! Håller tummarna för att hon inte smittar ner dej, för det är ju inte kul om du blir sjuk lagom när du ska på kurs (o sen tävla igen). Bra att du tycker om musen, fast det är ovant första dagarna!

2007-10-01 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback