bilder från gården mm

 gamla lådor som har sin charm
 undrar vad elektrikerna säger om detta... nejdå de används inte..
..gammal väg... undrar hur många som lunkat på denna väg genom åren?

 våra får ... blandning av gammlat å nytt...bakrunden lite störande
 gammal å sliten ... men charmen finns kvar
 undrar vem som byggde denna stenmur... "morfar" kanske vet
 en dag i våras när jag är ute och rastar hundarna så upptäcker jag detta på gårdsplanen,  vad döljer sig där? när kom  det dit? jag har bott här sedan 1985, undrar hur många gånger jag har gått precis just där...och alla andra på gården.. helt plötsligt är siffrorna 17 i sten framme.... visst är det lite märkligt hur vi iakttar olika saker och vad olika saker tar olika lång tid att upptäcka...
 precis så här känner jag mig emellanåt. 
kocco... går det i allafall att fotografera... hon är för det mesta stilla :-)
 här har jag lyckats fånga båda två...ingen vacker bild men duger:-) min härliga vovvar:-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback