flera dagar

Hej... nu har jag inte skrivit på flera dagar... Hundträningen var kanon. Mkt kunskap in i skallen och mycket praktik.
Härligt å få feedback på det man gör och få tips på vad man kan förbättra.

Tävlade i lördags med krutov i lydnadklass I... Hade ju inga förväntningar då vi inte har platsliggningen... Ville bara känna hur han går med komendering osv.... Tyvärr gick han inte så bra som han brukar på linförigheten men annars var det mkt mkt bra..... Jag är så stolt över honom.

Jag är helt slut i skallen efter dessa intensiva dagar.... försöka vara mor emellan och allt vad det hör till..

Idag fick hundarna en skön promenad, välbehövlig då den varit eftersatt för mig och krutovs del i allafall... bara träning.

Har suttit halva dagen med att planera nästa fredag då daniels lag är ansvarig för cafe, sargvakt/bollkalle och städning av omklädningsrummen då u 17 har cup hela helgen....tack o lov ska vi jobba bara ...bara under fredagen...

Nu är det bandy... har precis kommit hem från ett teori pass... är egentligen bara hem och ger hundarna mat och skriver här;-)).... ska försöka andas lite.... å sedan dra ner igen... de kör ispass nu fram till 19,30... Vi är väl hemma till 20,00 tror jag.

Men tillbaka till hunderiet som upptar en stoor del i min skalle... fasiken vad kul det är å träna hund.... ville bara säga det ännu en gång:-))

jo har pratat med anna ngr gånger... det är jättebra i tyskland... idag har de haft 21 grader varmt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback