härliga höst


Gårdagen bjöd på mkt bandyträning och nästan ingenting annat.... var ute på gården och njöt av sol och den friska luften. Åkte till Alfta runt 18,30 och kom hem 21,30...puh.... bandy bandy bandy:-)
Väl hemma satt sonen och jag och småpratade och käkade lite ...allt för nervarvningen... halvlåg i soffan och tittade på "jag är inte bitter" med Gustavsson... jag skrattar alltid lika mkt åt det...
Vi pratade om mammor.... sonen sa : - Du är en bra mamma, lite sträng bara... Jag - sträng? Sonen- ja med sängtider å så..... å så log han så där som bara ens barn kan få en att smälta... ett leende som går rakt in i hjärtat.

Var till veterinären för å kolla hundarna, misstänker noskvalster... ingen prestations sänkning utan bara lite dragningar.

Kusinerna hade riktigt roligt i går på studsmatten... Anna passade på att fota lite....
Nu har en vecka redan gått och barnen ska till sin far.... hemskt hemskt....

Vi får se vad denna underbara dag bjuder på... solen skiner så underbart... hösten är här , så där underbart som en höst dag kan vara......

I kväll åker jag till kärleken, vi har inte hunnit träffats nästan ngt denna vecka.... i går sågs vi nog som hastigast över kopp kaffe 15 minuter .... kvällen före det sågs vi också endast 15 minuter.... måndag och tisdag fick vi nog 45 minuter .... det gäller att ta tillfällena....
Men vi får ta igen det i helgen...
Men jag har en hel del hundträning inbokad... och skulle behöva olja in altanen, skulle behöva skruva ner hallen coh börja måla... innan de kommer och lägger golet.... så egentligen skulle jag behöva vara hemma.... men ... det får jag försöka hinna med till veckan.... puh.

Må gott och ut i solen och njut :-))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ojojoj, det är ju tur att du brinner för det du gör annars skulle du nog aldrig orka ;b

2007-10-05 @ 10:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback