inge god mat jag gjorde:(

sitter här vid datorn å äter lite... fy det var inte gott... Jag var så lat att jag orkade inte handla något...blir det den veckan när jag inte har barnen... det får bli ngt jag har hemma.... å finns det nästan inget så skrapar jag lite extra både i kylskåp och skafferi.... hittade en kycklingfile bit, morötter, solroskärnor och så blandade jag i lite hot sås som jag inte minns vad den hette.... men ngt skar sig tydligen... ja ja.. jag blev mätt ialla fall....

Jag ohc grannen har varit till skogs och tränade lite bevakning... som gick mkt bra... stannade vid stranna stugan,  gick och funderade, lät hundarna rusa av sig .... orkade inte gå en promenad också...

Snart ned räkning... ska på hundkurs torsdag-fredag... jätte kul... sedan ska jag tävla i lydnadsklass I här hemma på lördag.. Få se om jag lägger honom.... det bestämmer jag då.... startar ju inte för att vinna eller för uppflyttning utan enbart att få till rätt känsla, vi ska bli ett team, å jag vill lära mig känna honom i tävlingssamanhang....
Annars hade jag inte ställt upp... eftersom platsliggningen är inte ok.... Men när det är hemmatävling så passar jag på:-) å jag älskar ju att tävla....

Kattungarna är så himla go.... hundarna är så snäll och försiktig med dom... de får pussa lite på dom emellanåt...

I morgon blir det djurprat.... har egentligen inte tid men får klämma in en mellan allt... kön blir så lång annars... det är mkt nu som vanligt... konstigt.

Nä nu ska jag surfa lite innan vännen kommer....
kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback