inget speciellt

Har väl inget speciellt just nu att skriva... dagen igår...hm vad gjorde jag igår.... ute med hundar, umgicks med barnen en del...  minnet är bra men kort...

Idag blir det som vanligt, promenad med hundarna, tyvärr ingen träning då jag i kväll ska ha matchsekreterar utbildning nere på ön... å då hinner jag inte träna före.... man vill ju vara tillgänglig för barnen där hemma...

Barnen... låter som man har små barn.... det har jag ju inte...  ska man säga ungdomarna i stället...
När blir barn ungdomar? blir sina egna barn ungdomar någonsin? blir ens barn vuxen någonsin?
Är jag själv ett barn, ungdom eller är jag vuxen nu i mina föräldrars ögon? hm... detta tåls att tänka på...hm :-))

suck... fniss.. ha en bra dag i allafall..

Kommentarer
Postat av: Carina

Mina barn eller dottern rättare sagt hatar när jag säger ungdomar till dem, påstår att det låter som att de är ligister.
Förstår inte hur hon får det till det? :/
Riktigt vuxen blir man nog aldrig i sina föräldrars ögon...och visst är det väl lite skönt också ibland att få regrigera lite :)

Postat av: Sara

Jag kommer ALDRIG bli vuxen.

2007-10-03 @ 22:24:35
Postat av: Annette

Små söta barn blir stora skitungar dom med,brukar jag säga.
Och barn är dom nog hela livet för oss mammor, vare sig dom vill eller inte.

2007-10-03 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback