Lördag förmiddag

Just nu är det stilla i familjen eriksson.. Hundarna har hållt mig vaken sedan 06,00... men just nu är det lugnt.. jag sitter med en kopp kaffe och tänkte klippa in ett jättefin mail jag fått men fick det inte att fungera... å vad jag blir less..teknikens under ;-))

Jag har en hemlig som jag så gärna skulle vilja berätta men jag får inte än...men jag lovar när det är ok...DÅ ska ni få reda på det...

I går...( blev ni nyfiken nu va? fniss nä ni får vänta fniss) var vi bjudna på världens halloween party hos kalle... han hade till å med en alldeles egen kiosk där man fick köpa sig egen läsk å gooodiis.... med låssas pengar förstås
Han hade gjort det jätte mysigt kalle.

Jag hade med hjälp av anna förståss... målat mig som en värre häxa jag är;-)) satt upp fula tofsar ihåret och klätt mig i svarta kläder och så hade jag en liten lampa som jag lyste under ansiktet när jag kom ner.. Anna hade svarta läppar, det fick räcka tyckte hon,... Sedan fixade anna både daniel och erik... de var skithäftiga...

Så det blev en jätte mysig halloween kväll...tack kalle ! ( å moster mm förståss)
Som vanligt fotades det en del och jag hoppas att jag ska få ngr bilder å dela med mig till er....

om en liten stund ska jag och grannen gå vargslingan igen.... Gårdagen fick jag gå själv med mina hundar för hon fick förhinder men nu snart ska vi bege oss om hon inte får förhinder igen.... men då  går jag själv...

nä nu ska jag testa å lägga in mailet igen få se om jag lyckas..

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback