möte

tjohopp... här måste rusas... vilken dag... bara jäkt jäkt... fick reda på att vi skulle ha möte i kävll... kl 17...
Jag kan inte sa jag... jag har djurprat från kl 14-16... sedan har jag djur och barn att ta hand om..mm mm 
Men jag fick tillåtelse att komma senare.

Jag fick rusa som fan, jobba som ett svin, fick smita i väg för sjukgymnasten uträtta ärenden, smita från jobbet tidigare (på grund av  djurpratet , anledningen tilldet är en annan historia)
Har precis ätit, diskat och plockat undan, sonen tack o lov drar till en kompis så slipper jag få dåligt samvete att han blir ensam... å så var jag tvungen till datorn lite för att hinna andas lite:-)) puh..
Nu är det bara hundarna kvar... jag tror jag tar med mig dom...jag går dit med dom så gör vi nytta med nöje... De fårbli galen på mig då mina arbetskamrater... men jag vägrar lämna de ensamma igen... utan promenad... då har jag nog inget hem kvar antar jag.... då är det risk för att krutte bus hittar på ngt själv...

Nej fan... nu måste jag rusa...lovade vara där kl 18 å jag har ngr kilometer att gå...undrar om jag hinner;-)
vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback