något roligt

jag sitter här å väntar...ska ut å luncha med flickorna... hade totalt glömt bort det...så ringer Gunilla...

Jag hämtar dig vid 12,00!...
jag.. - va?
hon- vill du inte följa?
Jag som förntriskt försöker att minnas vad jag lovat....  jo jätte gärna säger jag lite vagt för jag minns fortfarande inte.... vart ska vi då? säger jag lite lågt...
gunilla- till pingstkyrkan... eller vill du inte äta lunch?
Då !! då minns jag... i torsdags bokade vi... en gemensam lunch till i dag....
JO halvskriker jag i luren..hämta mig du.... måste ju förklara mig när vi träffas... (är man senil i hela huvudet eller?)
Vi har alltid lika kul när vi äter lunch tillsammans... det brukar bli lååånga luncher...fniss... 3 tjattrande kärringar... ni vet.... - en aldrig sinande källa-.... :-))

hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback