träning i dagarna 2

med denna bild vill jag bara symbolisera att nu blir det TRÄNING... fast med hund:-))

jag gillar ju att träna oavsätt nästan vad det är... har väl tränat olika saker i mitt liv... ska rabbla lite här.... ska försöka minnas ... ni vet...börjar ju bli gammal...
(träning... inte alltid = tävlingsnivå... kan vara för gemenskap, korp, för kul mm)

längskidåkning (tjejvasan 3 ggr)
pingis (skolidrott, fick silver i högstadiets skolidrott åk 7 alla skolor i nyköping)
handboll (div 3)
badminton (skolidrott+ egen träning)
sqaush (stavning?fritt valt arbete i skolan)
tennis (gick på träningar i ngr år)
ridning ( tränat och tävlat i många år)
fri idrott... var som 11 -12? åring bland de bästa i kula i sörmland
basket (korpen i ngr år)
vollyboll (korpen i ngr år)
innebandy (skolan och korpen)
bowling (skolan och korpen)

ja ett litet urval vad jag har pysslat med under min uppväxt från nyköpings och vimmerbytiden



image139

Men nu är det hundträning... med Krutov... (här som valp:-) ) det ska bli så kul.... har stora förväntningar.
Ska väl träna platsliggning i allafall;-))
må gott allihopa...

kramar om

kats


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken himla, otroligt gullig bild :)

2007-10-10 @ 16:21:27
Postat av: Annette

tränar ni alltid, året runt?
Har du fått mitt mail?
Ha det bra i solen.
Kram Annette

2007-10-12 @ 11:44:28
Postat av: Anonym

vissa saker gjorde man under en kortare tid som en termin, andra tränade man under 1 år osv... ngr grejer höll man på med i flera år...
Nu för tiden är det ju bara hund som gäller...fördetmesta.
kats

2007-10-13 @ 08:32:45
Postat av: kats

herregud så jag har svarat... var jag trött i hela huvudet? eller?... nu när jag läser din fråga så fattade jag inte den första ggr jag läste den där av svaret?! . ..
Så här skulle jag svara: Ja vi tränar året runt!

2007-10-14 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback