uttagning

image162

Eftersom jag inte får ta ngn ny bild på min son..... (är i den åldern nu ja)... så tar jag en gammal bild.
Fick besked igår att sonen är uttagen med 8 st till spelare från hans lag till en uttagning till Hälsingelaget P 14.
Denna uttagning sker om 1,5 vecka... jätte kul för honom och de andra 8 i hans lag... visar ju att de är duktiga killar.

Om han blir uttagen nu... så kommer det ytterligare uttagningar längre fram...detta är en grovgallring :-) Om han inte  kommer med så har han i alla fall haft chansen och haft lite kul...

Efter i kväll... hoppas jag att jag får berätta min hemlis som jag nämde i lördagsbloggen....

Kommentarer
Postat av: Carina

en hemlis på gång ....måste hålla utskik.
Duktig grabb du har ;)

Postat av: Carina

en hemlis på gång ....måste hålla utskik.
Duktig grabb du har ;)

2007-10-31 @ 22:39:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Hemlis???? Nyfiken jag!!???? Kan jag väl aldrig tro =;)

Kramisar!

2007-11-02 @ 18:39:37
URL: http://www.ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback