"anna sjuk"


idag var jag SÅÅÅ anna sjuk så jag ringde henne och frågade om hon inte ville följa med på en promenad med hundarna.
För att få med anna på hundpromenad så måste man gå koppelpromenad... hon verkar inte gilla skogen,... hur som helst jag hatar koppel promenader men vad gör ma n inte för att få anna sällskap:-))

Å jag måste säga det... det var nog den bästa koppel promenad jag varit med om, jag gick ner och hämtade anna hos sin pappa, seda n gick vi runt lite i det området och vi fick nog till en rejäl tur ändå... solen sken på oss och det var jätte härligt.... Så TACK anna för sällskapet... det behövde jag idag...

Kramar om

mor

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej Kats!
Visst är det trevligt att promenera med sina barn ibland, gå och små prata lite så där,,.
Hoppas att det går bra för er i helgen, själv ska jag med vovvarna upp till Sidertjärn på tjej jakt hela helgen, vi ska jaga hare och fågel. Och jag kan lova att vi har kul, du får väl följa med nån gång, så kanske du oxå skaffar en jakt hund.(,,!?)
Kram på dig!

2007-09-27 @ 22:51:49
Postat av: kats

Men vad kul ni kommer att få det,... Ha det så jätte bra Annette och lycka till på jakten.

2007-09-28 @ 07:45:44
Postat av: Anna

Jaa, visst var det härligt? :) Alltid lika skönt att få prata av sig med mammsen, speciellt när det är pappavecka och man inte får sin dagliga dos ;)

2007-09-29 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback