biverkningar

Hej
tyvärr kan jag inte uppdatera lika ofta ... då jag inte får sitta vid datorn....
Dagarna har inte varit lätt,... jag trodde att jag skulle kunna få fina dagar ute i naturen med hundarna som rehabilitering... men medecinen gör mig konstig....

jag får yrsel, mår illa, MaGEN orolig framför allt,  jag har skakningar i händerna, känns som det sticker/kryper i kroppen ... det sticker i underkäken och i tungan och jag är rejält orkeslös... måste lägga mig å vila flera ggr om dagen... o resten av tiden sitter jag mest....
HUR TRIST SOM HELST.

Nu har jag tvingat mig att ut å gå... en dag fick sonen följa med... var lite orolig så jag inte skulle svimma i skogen... vi hade det trevligt i allafall trots sura miner från han först.... men riktigt trevligt efter ett tag.

I går gick jag själv.... en lugn och skön promenad men så totalt yr och slut efteråt... kännde redan i skogen men focuserade så jag skulle hålla... när jag väl kom hem...så blev jag liggandes i 2 timmar, vaknade av telefon....

Ja ja.... nu ska jag dricka upp mitt kaffe och njuta av naturen genom fönstret...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörre, jag saknar dina inlägg..

2007-09-12 @ 22:24:50
Postat av: maria

Du kan väl blogga lite....? Vill veta var du gör!

2007-09-13 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback