Ett klokt citat

"Ett litet ögonblick på läpparna, men för alltid kvar i hjärtat"


Med tanke på att såra någon...

Hur som helst så har denna helg gåtti hundens tecken... i går tävlade jag ohc i dag tävlade jag.... vi hade KM på klubben och jag testade krutov i dag igen...både i appell spår och i lydnads klass I.... Appellen som i går men denna gång fick vi poäng på budföringen... han var rejält taggad men skötte sig lite bättre idag.... tyvärr så fungerade inte platsliggningen i dag heller....hm
Vi blev 5 a på KM i bruks tror jag....Var tvungen att åka hem för jag ville inte lämna barnen mera ensam..

Hann dock med även en start i klass I.... fick 158 poäng utan platsliggning för den nollade vi så klart.... Han gick riktigt bra... den busen... Visst det är hemska mycket kvar kära nån.... transporterna är dåliga eller ska vi kalla dom osäker.... men jag känner mig inte orolig... det kommer... detta var bara en kul grej och  för att stämma av lite grann....

Eftermiddagen avslutades i alfta på hockey... vi tittade på när robin spelade och alfta vann med 8-5... robin gjorde ett mål också... det är ju alltid kul.

Efter den blev det kvällmat och mys framför tv där jag bestämde f´ör en gångs skull.... fick se på ett hundprogram... jag var så inne i tv så jag märkte inte att alla barnen försvann... en efter en... till slut var det bara jag och hundarna kvar framför tv....  fniss fniss...

Nu måste jag lägga mig... känner mig slut efter 2 dagars tävlande.... tror också at t hundarna är nöjda... barnen med...
go natt mina vänner o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback