lite nytt:-)

Ni som känner mig vet att jag är ingen stor handlare vad det gäller kläder, skor, handväskor mm mm mm sånt där som kvinnor gillar...
Men nu har jag handlat:-)
I går var jag och anna och handlade present åt daniel då han fyller 13 år på måndag.... vi slank in på Annas skor... de har så mycket fina skor så till och med för mig pirrar det lite i magen när man ser alla fina skor:-)

Det blidde inga skor utan en fin handväska åt mig för 139 kr... det var halva priset .... min var ju trasig så jag tyckte jag kunde slå till utan dåligt samvete...

Idag hittade jag precis ett par sådana byxor som jag önskat mig länge... fanns på sportbolaget.... ett par hundbyxor.... de var lite dyrare kan jag säga men slår jag ut det på alla år som jag hoppas de håller så blir de billiga byxor... jag använder ju dom varje dag mer eller mindre...

Fasiken vad himla kul å det kan vara å shoppa lite;-)) ... å ingen feber har jag heller:-)

ha en bra helg...

jo kan meddela att jag gjort 2 platsliggningar med krutov i dag... å han har legat... peppar peppar....

kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback