lördag kväll

oj vad dagen gått fort. Började med platsliggning med hundarna som inte gick bra... krutte kan inte ligga still..... sedan blev det en jätte härligt promenad där vi stötte på 3 gubbar ... krutov sprang jätte glatt å hälsa trots mina försök till inkallning före....hm:-((  inte kul... han brukar lyda...

Efter den härliga promenaden så gjorde jag mig i ordning för det skulle firas.... en 80 årig dam skulle firas.... vi åkte till Kilafors herrgård... mkt god mat .... vilken fräsig dam... hon skulle minsann ha en stor starköl:-) till maten... så rolig och vi hade många skratt ....:-))

När jag kom hem nu på eftermiddagen så packade jag bilen och åkte till klubben.... 2 platsliggningar , linförighet, framförgående, läggande under gång och avslutade lydnaden med en inkallning.....ett uppletande gjorde vi också... och en liten promenad över åkrarna. (vill inte tala om hur platsliggningarna gick:-( ) Men uppletandet och lydnaden gick bra.

Så nu ligger han stilla... till och med katten Klara kunde gå förbi han nu utan att ha n skulle busa med henne...
Klara är han lite le på då hon har varit borta hela sommaren som hon alltid gör... hon kommer tillbaka så rund och fin ..ca 8 veckor är hon borta, lika varje sommar...När hon kom hem igen så var han extra på henne....

Nu väntar jag på att ulf ska jobba klart nere på ön...efter det tänker då jag ta ett glas vin.

Jo.. en hundkompis debuterade i dag i appell klass... och blev uppfyttad med fina poäng... Grattis Andreas och Dåna.

go natt;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback