njutit av förmiddagen


hittade en bild på anna som försöker hålla i en vild krutov när han var liten... oj vad tiden går fort...

I allafall idag har jag gått en rejäl promenad med hundarna och det är skönt att man börjar få orken tillbaka. Solen sken som bara den och det var lite kallt när jag började... Men helt otroligt underbart. Hur kan folk välja bort naturen mot stan?? en gåta!
I allafall på promenaden som flöt på bra....  så rätt som det var ser jag krutov stå å tugga... har ju lärt mig att inte göra så stor affär av det så jag gick lungt men raskt fram för jag såg att ha n skulle snart svälja... precis när jag är framme ser jag en svans ohc några fötter sticka ut ur munnen på honom och vips så hade han svalt.... En råtta! mums tycker han... inte första ggn han äter upp en råtta....fy....

Nu ska jag njuta av en god kopp kaffe så får vi se vad dagen bjuder på:-)

kramar om

Kommentarer
Postat av: Kajsa

usch, vilken äcklig hund du har. inte kan man väl äta råttor? ;b

2007-09-20 @ 14:59:34
Postat av: Sara

haha, jag tänkte precis skriva likadant som kajsa. :)

2007-09-20 @ 15:13:34
Postat av: Carina

Det kan man visst Krutov.
Vår Ronjas sommar hobby var att jaga åkersork när vi var i vårt lilla sommarställe förut.
Gissa vad hon gjorde med dem sedan?.....Ja, åt upp dem :/

Postat av: Matilda

Doris och jag hade fullt upp imorse.. vi var valpvakt åt Nova! tss* Vilket vilddjur! Hon var överallt och försökte äta allt! Det är tur att jag har Doris som kan hjälpa till att hålla henne i styr! *fniss*

2007-09-20 @ 21:22:37
Postat av: Kajsa

haha. ojoj, vilka bekymmer man kan ha med dom små liven ;)

2007-09-21 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback