skräck

Poster - Hajen

I går visades den första hajen filmen som visades 1975... jag var då 12 år.... vet att jag blev oerhört rädd när jag och en kompis tror det var Anette Ersson i från nyköping som gick och tittade på den "hemska" filmen...

I går alltså... gick den på tv... av en slump satte jag mig i soffan och drog i gång tv och upptäckte att filmen börjat och hållt på ett tag.... men jag fortsatte titta.... men så fort jag hörde... dn dn dn ( ni vet musiken ...) så slog mina skräck sinnen till med full gas... jag blev så jäkla rädd...precis som cellerna i kroppen mindes hur rädd jag blev den där gången på bio för "hundra " år sedan.... puh... jag slog över på en annan kanal... å så tänkte jag... men va fan ska jag inte våga titta.... så jag slog tillbaka till hajen och hajattacken var över..... filmen fortsatte å så fort ....dn dn dn ... kom...så blev jag alldeles kall.... jag var tvungen sluta titta....fniss fniss... jag kunde inte se slutet... Jag mindes varje detalj... så varför skulle jag behöva bli rädd ... men det riktigt värkte i cellerna... fniss fniss..

Ja nog för jag har bra minne emellanåt... men det här var ju en överdrift tycker jag...

Jäkla film helvete:-)) den har förstört många badminnen för mig genom åren... fortfarnade kan jag inte bada om vattnet är för mörkt....fnissfniss....

ville bara bjuda er på detta..:-))

Kommentarer
Postat av: Åsa och Mynja

Det där känner jag igen.. dock inte med den filmen utan med en film som jag tror heter under ytan eller något liknande med Harrison Ford och michel phieffer (eller hur det nu stavas)
världens äckligaste film...
Dock känner jag igen en grej .. förstörda bad
hmmm.. tycker inte om att bada där det e mörkt vatten uscha.. kan ju komma en haj
:)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback