snart debut...

Med en skräckblandad förtjusning så närmar sig tävlingsdebuten med stormsteg!!!... Oj vad det pirrar i magen inför det.... Det får gå hur det vill jag är oerhört glad över att vi har kommit  så här långt...
Om vi backar "bandet" lite till april månad... så trodde jag aldrig att jag någonsin skulle kunna tänka på tävling eller få honom tävlingsklar.... oj är vi det nu då?... oj....
Då såg jag bara mörker.... fanns absolut ingenting som tydde på att vi skulle komma till en start,.... mindes en hemsk kurs jag var på....fniss fniss... där jag fick stå i "skamvrån" fniss fniss... å skämmas för både mig och han...

Men sedan har utvecklingen gått framåt å det är jätte kul:-)) Nu ska vi bara tänka framåt och försöka njuta av tävlingen som kommer.... 3 dagar kvar....oj oj...vad pirrig jag blir....

Jag har barnen till helgen men jag hoppas de förlåter sin mor för att hon åker och tävlar med krutov... och inte är hemma .... men de kanske tycker det blir lungt och skönt då;-)) fniss

I dag är det ett underbart höst väder och ma n vill bara ut !!!

Det har gått över förväntan att jobba.... men jag känner av i axeln och jag känner att lillfingrarna börjar domna bort hm...
Har fått hjälp av Maria att beställa ett nytt tangentbord som förhoppningsvis ska funka för mig... tack för hjälpen

Nä nu måste jag försöka göra nå nyttigt...

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback