dagen idag då?

Ja vad ska man hitta på idag då?...

Jo jag är ledig idag och ska ha djurprat hela dagen... härligt.
Efter det har jag nog tänkt handla lite till barnens stora glädje:-) för nu är det tomt i kylskåpet:-))

Och ngn form av träning och motion för hundarna blir det väl också...

I går då?

Kom hem lite senare från jobbet... trollade med knäna för att få ihop lite mat.... inge gott tyckte anna men mättade i allafall...(orkade inte åka å handla) efter maten blev jag SÅ trött att jag faktiskt la mig i soffan i 15 minuter....

Anna fixade kaffe så när jag hörde bryggarns kluckande så då klev jag upp... som en helt annan tant.... det gjorde susen plus lite kaffe förståss...

det blev lite lydnands träning i regnet ...bara lite... sonen kom och erbjöd sig rasta/leka med hundarna om jag började med städningen där våra USA gäster ska sova......
Han hade nämligen lovat att hjälpa mig med städningen.... men tyckte att det var nog roligare att vara med hundarna ute en stund.... 30 minuter lovade han men han bantade ner det till 20.... ja ja... hundarna hade lite kul och rummen är klar där killarna ska sova.... ska bädda också förstås....

Sedan blev det lite mys å prat med anna, robin och daniel....
Jag gjorde nog inge mera... Det var en mycket lugn dag... skönt.

Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon! Här kämpar vi vidare med djuren...är helt slut idag =/

Postat av: Margaretha

Näää, ibland orkar man bara inte att handla....då får man rota längst in i frysen...ibland finns där små guldkorn som man har glömt bort....
Kram
Margaretha

2008-04-16 @ 14:57:52
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback