jag är inte bättre ....

....ngt mkt hemskt har hänt...  en galning har mördat en liten flicka....

prat runt fika bordet på jobbet.... någon sa... det går ju inte att sätta en sådan där på ett vanligt fängelse för han blir väl ihjälslagen....
- jag sa.... det är väl bara bra i så fall... herregud varför ska han särbehandlas, nä för fan sätt han bland alla andra så får de väl göra vad fan som helst... (rått va)

-.... sedan tänkte jag  efter..... ÄR jag någon bättre människa .... å VAD för människa är jag....när jag kan säga något sådant och mer eller mindre önska livet av någon ?!  Hemsk jag är...men så sa jag och det var min spontana kommentar.

känslorna åker bergådalbana  ....

man stänger av...

orkar inte känna efter mera....

Kommentarer
Postat av: Carina

Spontant så önskar men det du tänkte......och som mor skulle man lätt riva honom i stycken då :/
Man kan
eller orkar inte tänka in sig helt i det
:(

Postat av: Ragnvi

Förstår precis vad du menar....

2008-04-15 @ 06:39:03
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tror att många tänker som du ,men få vågar säga de rakt ut.
Jag törs, jag är också mamma. Skulle de hända mina barn något så fruktansvärt skulle jag inte kunna leva.
Vart är vi på väg??
De blir bara värre och värre eller är de vi som ser mer?
Kjam Anna

2008-04-15 @ 14:50:20
URL: http://roosarnashemsida.net
Postat av: Kajsa

Helt rätt! jag håller fanken med dej. dock orkar jag inte läsa om det där fallet mer.. vill inte höra.. det blir bara för mycket. usch, säger jag bara!

2008-04-15 @ 17:00:06
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback