sammandrag

fredagens "pulka ride"...

    

Kan säga att både 2 benta och 4 benta gillade pulka ride:-)... amerikanarna stortrivdes i snön....
Krutov var galen... han ÄLSKADE att springa i backen upp och ner och slänga ikull sig och rullade runt... han NJÖT som bara den... Kocco som vanligt fick väl lite ryck hon också men bara i några sekunder sedan gick hon och lullade... Han höll igång mest hela tiden..

Gårdagen var usa folket i Falun, sonen följde med... DÅ passade jag på att träna med hundarna. Åkte till Eije ohc Gunilla för att träna bevakning... det gick mkt bra. Så skönt...

Nu sitter jag och väntar för ... kärleken erbjöd sig att springa ut ett spår åt mig och hundarna... Så snällt så snällt...

Då passar jag på att skriva lite här och dricka lite kaffe:-)) har inte hunnit läsa era bloggar men jag hoppas att jag till veckan får tid....  Jag får mycket att läsa igenom då antar jag....:-)

I dag ska usa folket titta på Mårtes gården bland annat... mm mm

i Morgon fyller ANNA 18 år :-)))))))

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Härliga bilder! Vad heter backen? Har hjärnsläpp just nu.....

Postat av: Carina

Så mycket snö var det länge sen jag såg, sist var nog när jag bodde uppe i Gävle skulle jag tro,
längtar efter en riktig vargavinter så in i baljans! Kram Carina

2008-04-21 @ 22:25:57
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Cissi

Är detta backen i Edsbyn?

2008-04-24 @ 21:12:29
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback