spänd förväntan

Sitter här och läser lite mail... jag blir ledig i dag då jag ska till den stora staden Bollnäs för mammografi... och hinner nästan bara hem så kommer amerikanarna...

Mailen jag läser är från deras föräldrar... vi har skrivit till varandra några ggr och skickat kort ...
Jag har haft svårt att sova så hur har inte de haft det.... Tänk att skicka iväg sitt barn så långt bort, till helt främmande människor....

Förra året när Daniel skulle till USA...
 så hade jag ju förmånen att kunna följa med... och det var ju pirrigt:-) men om jag skulle skickat iväg honom själv.... det hade varit jobbigt. Så jag förstår dessa föräldrar.

Jag hoppas jag /vi kan ge dom en härlig tid här... och dagen börjar ju bra med SOL... kanske pojkarna kommer med våren:-))

Har haft djurprat, tränat lite hund, i går var jag ute och cyklade med krutov... han var skit duktig... var mycket lyhörd och sprang så fint bredvid mig.

Ha en strålande dag

Kommentarer
Postat av: Carina

Hello
hoppas du är duktig på svengelska ;)
min gubbe brukar säga att han kan grängelska han...är från Grängsbo :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback