Utmaning

Goldies matte har utmanat mig att berätta lite om mig själv
i bokstavsordning

A -  Annas mamma

B -  Brud i bästa ålder;-)

C -  Creative

D -  Daniels mamma

E -  Ekonomisk

F - Finurlig

G -  Glad....ibland

H - Hundmänniska

I -  Ivrig

J -  Jag vill ha nytt jobb

K - Kaffesugen

L - Lagom

M - Matte

N - Nojjig

O - Ooolders nojjig

P - Pantar burkar

Q - Ql i bland säger anna;-)

R - Rastlös

S -  Salt lakrits är bäst

T - Tävlingsmänniska

U - Utemänniska

V - Vill ha varmt

W - Witch

X - Xtremt tjatig på mina barn säger dom;-))

Y - Yngve heter min pappa

Z - Znarkar enbart vid förkylning!

Å - Åsnehjärna,... tycker anna;-))

Ä - Ärlig

Ö - Övernaturlig

 Utmanad är

Kajsa
Anna
Maria


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att du tog utmaningen ;)
Undrar bara vad en åsnehjärna är ? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback