div bilder mm från veckan som gått

 vacker tidig  morgon när jag skulle åka till morgongåva

 Krutte lite trött och kelig på kvällen under svartbergs kursen

 störtskur när jag var på väg hem från kursen... på gränsen till att stanna bilen

 tama duvungar som kusinerna leker med   ja man har inte roligare än vad man gör sig 
  hundarna i bustagen också

Så har jakterna kommit igång... är det inte den ena så är det den andra,... denna hittade jag i skogen

 anna och jag gjorde lite fynd på IKEA... stora vasen 19 kr och pysslet 9 kr... lilla v asen hittade jag hemma... kommer att bli fint i stalls fönstret... eller vad tycker ni?

 hundarna trånar efter fåren, kocco önskar nog sätta tänderna i detta lurviga fårben  fniss nej då så farligt är det inte....:-)) men stor skillnad på hundarna är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jakt ja....sonen jobbar som ett tok i helgen för han ska jobba in tre dagar som han ska vara ledig, fågeljakten börjar ju på måndag! ;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback