hittat en data

data...dator heter det hör jag sonens ord eka i skallen trots att jag är 24 mil bort......
hos 2 underbara människor sover jag nu hos denna vecka... å där... nu när huset är tomt å jag snart ska åka på kurs hittar jag..... en dator....
läser lite bloggar och tänkte... äsch kan väl skriva ngr rader...

Gårdagen bjöd på en mycket härlig dag... både ute och inne... solen lyste och det var härlig värme ute.... Inne bjöds det på härliga hundar att arbeta med...
För min del stod det trimmning av både fox terrier och border terrier+ lite lagotto klippning... på schemat...
Vad som väntas i dag på schemat vet jag inte... blir spännande...

Vad som är mindre spännande... fick reda på av ulf att golvläggarn inte varit där ännu... kanske idag? Han har lovat att vara klar till i dag så det är bäst han sätter fart;-))

Ännu mindre spännande är att mina grejer jag beställt så som badkar, torkar, klippmaskin INTE kommer hem i tid...förseningar  med stort F...kanske får vänta upp till 3 veckor??!!!
Jag som skulle slå upp portarna till veckan...
Ja ja det är ngn mening med det... vad får vi väl se..

Oj vad tiden går fort..bäst jag slänger mig i bilen och drar.
må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback